Monday, August 27, 2012

Converse bőr fekete válltáska, akár iskolatáska - Jelenlegi ára: 5 990 Ft

Új, hibátlan "Converse" bőr válltáska fekete színben akciós áron eladó.
Mérete:
szélesség: 36cm, magasság: 27cm, mélység: 10cm.
Belül van egy cipzárral záródó nagy rekesz, egy szintén cippes kisebb zseb és 2 telefon, toll, stb tartó rész. A hátán is van egy zseb.
Vásárlási feltételek:
Átvétel:
személyesen vagy postán előre utalással, Unicredit vagy OTP Banki befizetéssel, rózsaszín csekkes fizetéssel, illetve utánvéttel.
Az utalási adatokat azonnal küldöm e-mailben, ha valaki nem kapta meg kérem jelentkezzen.
A fizetési határidő:
7 nap.
Amennyiben nem tudod megoldani a fizetést hét napon belül kérlek jelezd nekem.
Amennyiben nem vagy elégedett a termékkel valamilyen ok miatt kérem jelezd felém, találunk megoldást a problémára, nekem fontos az elégedett vásárló.
Amennyiben előre fizettél (utalással, rózsaszín csekken, stb... ) igyekszem még az utalás megérkezésének a napján postázni, de előfordulhat 1-2 nap késés is. Amennyiben sürgősen szeretnéd megkapni a terméket írj nekem.
15000ft egyösszegű vásárlás esetén előre utalásos fizetésnél a postadíjat én fizetem.
Több termék vásárlásánál is csak egy postadíjat kell fizetni
Köszönöm a figyelmet, szép napot.



Jelenlegi ára: 5 990 Ft

Az aukció vége: 2012-08-22 18:27
. Converse bőr fekete válltáska, akár iskolatáska - Jelenlegi ára: 5 990 Ft

0 comments:

Post a Comment