Sunday, July 29, 2012

Csodálatos NIKE fürdő-és rövidnadrág FANTASZTIKUS! - Jelenlegi ára: 1 248 Ft

Tisztelt vásárlóm!
A terméket épp önnek hagytam meg a karácsonyi kiárusításból! Arra gondoltam, hogyha akkor eladom eladom, akkor most nem tudná megvenni gyerekének kedvességből/szülinapra/névnapra.
Én felnőttet(L)jelöltem meg méretnek, de akár gyerekeknek is tökéletes a termék!  
További méretek: Height(magasság): 188cm
Gb: 45/47
F; I; D: 56/58
Tökéletes választás, mind strandra, mind úszáshoz. A gyereknek ezzel a termékkel biztosan nem kell szégyenkeznie, hogy "ciki", mert ez  egy negyon vagány cucc. Garantálom, hogy tetszeni fog Neki.
A termék teljes mértékben sértetlen, és olyan mint az új. A kisfiam imádta és szerintem is fantasztikus. kényelmes.
A termék eredetileg sokkal több pénzbe került,   ehhez képest HIHETETLENÜL OLCSÓN(FILLÉREKÉRT) adom el.
Ezúton megköszönöm, hogy benézett, és arra szeretném ösztözni, hogy nézze meg a többi terméket, higgye el, mindent talál közte. (kicsinek-nagynak, lányosat-fiúsat, bonyolult szerkezetet, szeszesitalt stb. )


Jelenlegi ára: 1 248 Ft

Az aukció vége: 2012-07-27 21:47
. Csodálatos NIKE fürdő-és rövidnadrág FANTASZTIKUS! - Jelenlegi ára: 1 248 Ft

0 comments:

Post a Comment